sobota 18. apríla 2015


Blíži sa štvrtý rok, čo sme sa nasťahovali do domu. Ak si odmyslím opravy po deťoch a bežnú údržbu, musím povedať, že sa mi býva dobre. Myslím tým tak finančne (mesačné náklady na teplo, elektrinu, TÚV: 65 eur), ako aj emotívne - pocitovo. Trochu sa boríme s problémami vzniknutými počas stavby, ale už to nie je nič vážne. Na dome pribudli vonkajšie žalúzie na poschodí. Niekedy mám pocit, že som mohol zariskovať viac do členitosti fasády, ale to prejde. Prízemie má primeranú vlhkosť, poschodie je suchšie - avšak poschodie je myslené ako samostatná bytová jednotka, takže ma to nateraz neprekvapuje. Teším sa, až konečne skolaudujú kanalizáciu, problémy so žumpou má asi každý (raz sa čaká 2 dni inokedy 2 týždne). A začínam uvažovať na investícii do estetiky záhrady. Chcel by som narušiť záhonmi strohé línie domu.

3 komentáre:

  1. Ahoj, Juraj,

    želám celej rodinke pokojné nažívanie v tomto krásnom dome. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vďaka. Uvažujem nad ešte ďalším znížením spotreby EE - výmenou starej mrazničky. Mala by klesnúť od pol až celý megawatt. Horšie je to s tou kanalizáciou, nové správy nie sú príjemné.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Dobrý deň pán Juraj. Mohol by som sa Vás opýtať akým spôsobom ste prichytával okná (resp. balkónové dvere) k betónovým tvárniciam a polystyrénu a ako ste následné spoje ošetril jednotlivé spoje (tesniacimi pásmi? tmelom?)? Na portály TZB info som nenašiel žiaden Váš obrázok s rezom alebo popisom k uvedenému detailu. Bol by som Vám veľmi vďačný, nakoľko ma čaká ten istý problém...
    Zvolil som pre svoj rodinný dom veľmi, veľmi podobný konštrukčný systém.
    Ďakujem veľmi pekne

    OdpovedaťOdstrániť